Innowacyjność

Innowacyjność jest jednym z podstawowych filarów działalności firmy H+H Polska. Innowacyjność obejmująca wszystkie działy firmy, od produkcji, przez sprzedaż i marketing, po księgowość i administrację. Na każdym polu działalności firma stara się znaleźć czynności, procedury, które można poprawić, przyspieszyć, udoskonalić.

Innowacyjność w kontekście produktowym oznacza ciągłe prace nad udoskonaleniem parametrów technicznych, nad udogodnieniami wpływającymi na łatwość i szybkość murowania oraz nad poszukiwaniem nowych zastosowań produktów z betonu komórkowego.

W ciągu ostatnich kilku lat w asortymencie H+H pojawiło się kilka innowacyjnych produktów takich jak: H+H Panel TEMPO (większe wymiary wpływające na zwiększenie szybkości wznoszenia ścianek działowuch), bloczki H+H TERMO i SUPERTERMO (niższe gęstości, jeszcze cieplejsze ściany), bloczek H+H dBlok (produkt o zwiększonej izolacyjności akustycznej do ścian działowych), pakiet H+H easy (płytki opakowane w poręczny pakiet, który można z łatwością przenosić).

 

Więcej o innowacyjnych produktach dowiesz się z materiałów do pobrania.

Właściwości

Pliki do pobrania

Energooszczędność
Łatwość i szybkość budowy
Ekologia